понеділок, 5 травня 2014 р.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
Виконавши даний модуль я зрозумів: 
- як зробити так, щоб учні навчилися самі спрямовувати себе у навчанні;
- як я можу задовольнити різноманітні потреби учнів;
-  перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів;
- учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів.
Також завдяки даному модулі я створив інструмент для оцінювання самоспрямованості учнів.

Немає коментарів:

Дописати коментар